Ταχύτητα παράδοσης | τη Δευτέρα 9.12. στον τόπο σας |
Τρέχουσα ταχύτητα παράδοσης | Γενικι Ταχιδρομικι | Speedex | ACS | Δωρεάν μεταφορικά |
τη Δευτέρα 9.12. στον τόπο σας | τη Δευτέρα 9.12. στον τόπο σας | τη Δευτέρα 9.12. στον τόπο σας | από 59,99 € |
Kosmetické tampony jemné na dotek, šetrné k pokožce - ušité ze dvou vrstev bavlněných materiálů. Balení 2 kusy.
DaniDarx, s.r.o., ΑΔΑ: 24209139, με έδρα στη διεύθυνση Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Prague 9, εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο που τηρείται στο Δημοτικό Δικαστήριο της Πράγας, αρ. φακέλου C 188831, εκπροσωπούμενη από τον Ruslan Skopal, Διευθύνοντα Σύμβουλο, για την πώληση αγαθών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στη διεύθυνση https://www.nedeto.gr/
Πληροφορίες που δεν πρέπει να παραβλέψετε: ➔ Μπορείτε να επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής και την επιλογή παράδοσης κατά τη διαδικασία παραγγελίας. ➔ Πατώντας το κουμπί "Αγορά", συνάπτετε μαζί μας σύμβαση αγοράς για τα εν λόγω προϊόντα και υποχρεούστε να μας καταβάλλετε την τιμή αγοράς. ➔ Ο καταναλωτής πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του εντός 120 ημερών. ➔ Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Πληροφορίες σχετικά με το ποια προσωπικά δεδομένα επεξεργαζόμαστε, γιατί και πώς, μπορείτε να βρείτε στην πολιτική μας για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. |
1. ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ;
DaniDarx, s.r.o.,
Έδρα: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9
ID: 24209139
DIC: CZ24209139
εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο, που τηρείται στο Δημοτικό Δικαστήριο της Πράγας, Τμήμα Γ, ένθετο 188831, εκπροσωπούμενη από τον Ruslan Skopal, Διευθύνοντα Σύμβουλο (εφεξής "Πωλητής" ή "εμείς")
E-mail: info@nedeto.gr
2. ΠΑΡΆΠΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΈΣ
Διεύθυνση για παράπονα ή επιστροφές:
Γενικι Ταξδρομικι ὑβ Θεσσαλονικι ᾽Εσοτερικι Περιφεριακι (Ιντερναλ ῾Ρινγ ῾Ροαδ), Θεσι Διαλογις ᾽ΟΣΕ - Παροδος Σοφ.ενιζελου 54628 Θεσσαλονικι
3. ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΕΔΊΟ ΙΣΧΎΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΏΝ ΌΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΩΝ;
3.1. Επιλογή δικαίου. Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης (εφεξής "ΓΟΠ") του Πωλητή ρυθμίζουν, σύμφωνα με το άρθρο 1751, παράγραφος 1 του νόμου αριθ. 89/2012 Κ.Πολ. του Αστικού Κώδικα (εφεξής "Αστικός Κώδικας"), τα αμοιβαία δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών που απορρέουν σε σχέση ή με βάση μια σύμβαση αγοράς (εφεξής "Σύμβαση Αγοράς") που συνάπτεται μεταξύ εμάς και καταναλωτών ή επιχειρηματιών (εφεξής "Πελάτης" ή "εσείς") μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση www.nedeto.gr.
3.2. Διεθνές στοιχείο. Σε περίπτωση ύπαρξης διεθνούς στοιχείου, συμφωνούμε ότι η μεταξύ μας νομική σχέση θα διέπεται από το δίκαιο της Τσεχικής Δημοκρατίας, ιδίως τον Αστικό Κώδικα. Ωστόσο, κάνοντας αυτή την επιλογή δικαίου σύμφωνα με το άρθρο 3 του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 593/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 17ης Ιουνίου 2008, για το εφαρμοστέο δίκαιο στις συμβατικές ενοχές ("Ρώμη Ι"), ο πελάτης δεν στερείται της προστασίας που παρέχουν οι διατάξεις του δικαίου της χώρας της συνήθους διαμονής του σύμφωνα με το άρθρο 6 παράγραφος 2 της Ρώμης Ι.
3.3. Ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί από εμάς στον ιστότοπο που βρίσκεται στη διεύθυνση www.nedeto.gr (εφεξής το "ηλεκτρονικό κατάστημα").
3.4. Ποιος θεωρείται καταναλωτής. Κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο, εκτός του πλαισίου της επιχειρηματικής του δραστηριότητας ή εκτός του πλαισίου της ανεξάρτητης άσκησης του επαγγέλματός του, συνάπτει σύμβαση αγοράς μαζί μας ή συναλλάσσεται με άλλο νόμιμο τρόπο με τον Πωλητή (εφεξής "καταναλωτής") θεωρείται καταναλωτής.
3.5. Ποιος θεωρείται επιχειρηματίας. Επιχειρηματίας είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο (π.χ. εταιρεία, συνεταιρισμός, ινστιτούτο) που ασκεί κερδοσκοπική δραστηριότητα ανεξάρτητα για δικό του λογαριασμό και ευθύνη βάσει άδειας άσκησης επαγγέλματος ή με άλλο τρόπο, με πρόθεση να ασκεί τη δραστηριότητα αυτή σε τακτική βάση με σκοπό την επίτευξη κέρδους (εφεξής "επιχειρηματική δραστηριότητα"). Το εν λόγω πρόσωπο συνάπτει σύμβαση αγοράς με τον Πωλητή ή συναλλάσσεται με άλλον τρόπο νομίμως με τον Πωλητή στο πλαίσιο της επιχειρηματικής του δραστηριότητας (εφεξής "επιχειρηματίας"). Ακολουθούμε την αρχή ότι οι διατάξεις των παρόντων ΓΟΣ που ισχύουν για τους επιχειρηματίες εφαρμόζονται στον πελάτη που παρέχει τον ΑΦΜ του και, κατά περίπτωση, τον αριθμό φορολογικού μητρώου του.
3.6. Εξοικείωση και αποδοχή των ΓΟΣ. Υποβάλλοντας την παραγγελία σας μέσω του κουμπιού ολοκλήρωσης της παραγγελίας, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει τους ΓΟΣ, συμπεριλαμβανομένων των γνωστοποιήσεων προς τους πελάτες πριν από τη σύναψη σύμβασης αγοράς βάσει των παρόντων ΓΟΣ και συμφωνείτε ρητά με αυτούς στην έγκυρη και αποτελεσματική τους έκδοση κατά τη στιγμή της επιβεβαίωσης.
4. ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΛΈΜΕ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΆΤΕΣ ΒΆΣΕΙ ΤΟΥ ΝΌΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΌ ΤΗ ΣΎΝΑΨΗ ΣΎΜΒΑΣΗΣ;
4.1. Άδειες και ελεγκτικές αρχές του πωλητή. Ο Πωλητής είναι εξουσιοδοτημένος να πωλεί εμπορεύματα βάσει εμπορικής άδειας. Ο εμπορικός έλεγχος διενεργείται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της από την αρμόδια εμπορική αρχή. Η εποπτεία στον τομέα της προστασίας δεδομένων ασκείται από την Aρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Η εποπτεία της προστασίας των καταναλωτών ασκείται από το Συνήγορος του Καταναλωτή.
4.2. Ενδεικτικός χαρακτήρας των φωτογραφιών των εμπορευμάτων. Όλες οι φωτογραφίες και οι απεικονίσεις των εμπορευμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα έχουν μόνο ενδεικτικό χαρακτήρα.
4.3. Αγαθά, τιμή, κόστος. Τα αγαθά που προσφέρονται από εμάς στο ηλεκτρονικό κατάστημα και μια περιγραφή των κύριων χαρακτηριστικών τους είναι διαθέσιμα για τα αντίστοιχα αγαθά. Οι τιμές των αγαθών περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και τις νόμιμες επιβαρύνσεις. Το ποσό των εξόδων αποστολής και η τιμή για την ειδική συσκευασία δεν περιλαμβάνονται. Δεν χρεώνουμε κανένα πρόσθετο κόστος για τηλεπικοινωνίες (π.χ. αν μας καλέσετε στον τηλεφωνικό μας αριθμό, θα πληρώσετε μόνο την κανονική τηλεφωνική σας χρέωση).
4.4. Επιλογές πληρωμής και μεταφοράς. Οι ειδικοί όροι και προϋποθέσεις των τρόπων πληρωμής και των επιλογών αποστολής περιγράφονται λεπτομερέστερα κατά την ίδια την παραγγελία, καθώς και στις ενότητες 8. και 10. των παρόντων ΓΟΣ. Θα σας παραδώσουμε τα αγαθά μέσω του μεταφορέα που θα επιλέξετε από τις επιλογές που προσφέρουμε ή μπορείτε να επιλέξετε την προσωπική παραλαβή από τις επιλογές που προσφέρονται.
4.5. Δεσμευτική παραγγελία. Με την υποβολή μιας παραγγελίας πατώντας το κουμπί για την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ο πελάτης δημιουργεί μια δεσμευτική παραγγελία, η οποία τον υποχρεώνει να πληρώσει. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επανεξετάσει και να διορθώσει ή να αλλάξει την παραγγελία του πριν από την υποβολή της παραγγελίας, όπως περιγράφεται λεπτομερέστερα στην ενότητα 7 των παρόντων ΓΟΣ.
4.6. Δικαιώματα του πελάτη από ελαττωματική εκτέλεση. Τα δικαιώματα του πελάτη από ελαττωματική εκτέλεση ή εγγύηση και οι προϋποθέσεις άσκησής τους περιγράφονται στην ενότητα 12 των παρόντων ΓΟΣ ή στη Διαδικασία υποβολής παραπόνων.
5. ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΛΈΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΈΣ ΠΡΙΝ ΣΥΝΆΨΟΥΝ ΣΎΜΒΑΣΗ ΑΓΟΡΆΣ;
5.1. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς. Ο καταναλωτής-πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του (εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά) εντός 120 ημερών, οι οποίες ξεκινούν το αργότερο:
5.1.1.για σύμβαση πώλησης, από την ημερομηνία παραλαβής των αγαθών- ή
5.1.2.σε περίπτωση σύμβασης πώλησης με παράδοση σε περισσότερες δόσεις, από την ημερομηνία αποδοχής της τελευταίας παράδοσης των αγαθών- ή
5.1.3.σε περίπτωση σύμβασης πώλησης που υπόκειται σε τακτικές επαναλαμβανόμενες παραδόσεις αγαθών, από την ημερομηνία αποδοχής της πρώτης παράδοσης αγαθών,
ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς ακόμη και πριν από την προθεσμία που ορίζεται στα άρθρα 5.1.1. έως 5.1.3., ενημερώνοντάς μας για την πρόθεσή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας το έντυπο υπαναχώρησης (ιδανικά μαζί με τα επιστρεφόμενα αγαθά) ή αποστέλλοντάς το στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@nedeto.gr.
5.2. Όταν δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς. Ο πελάτης δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από τις ακόλουθες συμβάσεις:
5.2.1.την παράδοση αγαθών που έχουν προσαρμοστεί ή δημιουργηθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη ή για το πρόσωπο του πελάτη,
5.2.2.για την παράδοση των αγαθών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις των χρηματοπιστωτικών αγορών που δεν ελέγχονται από εμάς και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης,
5.2.3.για την παράδοση ευπαθών εμπορευμάτων και εμπορευμάτων που έχουν αναμιχθεί αμετάκλητα με άλλα εμπορεύματα μετά την παράδοση,
5.2.4.την παράδοση αγαθών σε σφραγισμένη συσκευασία τα οποία ο πελάτης έχει αφαιρέσει από τη συσκευασία και δεν μπορεί να τα επιστρέψει για λόγους υγιεινής, πράγμα που ισχύει επίσης για ηχογραφήσεις ή βιντεοσκοπήσεις και προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, εάν ο πελάτης έχει καταστρέψει την αρχική τους συσκευασία,
5.2.5.στις μεταφορές, σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία ή κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης ώρας,
5.2.6.για την παροχή ψηφιακού περιεχομένου, εκτός εάν αυτό παραδόθηκε σε υλικό μέσο και παραδόθηκε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεσή σας πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης.
5.3. Υποχρέωση του καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς. Εάν ο καταναλωτής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, υποχρεούται να μας επιστρέψει τα αγαθά που απέκτησε βάσει της σύμβασης αγοράς από την οποία υπαναχώρησε εντός 14 ημερών από τη στιγμή της υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς. Ο πελάτης υποχρεούται να στείλει πίσω ή να επιστρέψει τα αγαθά πλήρη, δηλαδή με όλα τα παρεχόμενα εξαρτήματα, όλα τα έγγραφα, καθαρά, άθικτα, άπλυτα και, αν είναι δυνατόν, με την αρχική συσκευασία, στην κατάσταση και την αξία στην οποία τα παρέλαβε. Παρακαλούμε σημειώστε ότι εάν κόψετε τις ετικέτες και τις ετικέτες που είναι προσαρτημένες στα εμπορεύματα, η αξία των εμπορευμάτων ενδέχεται να μειωθεί.
5.4. Επιστρέφει. Μπορείτε να στείλετε τα εμπορεύματα στο Γενικι Ταξδρομικι ὑβ Θεσσαλονικι ᾽Εσοτερικι Περιφεριακι (Ιντερναλ ῾Ρινγ ῾Ροαδ), Θεσι Διαλογις ᾽ΟΣΕ - Παροδος Σοφ.ενιζελου 54628 Θεσσαλονικι. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη μέθοδο επιστροφής των αγαθών κατά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς, τότε θα πληρώσετε μόνοι σας τα έξοδα επιστροφής.
5.5. Μείωση της αξίας των αγαθών. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς, είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων ή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων που προέκυψε ως αποτέλεσμα του χειρισμού των εμπορευμάτων με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για να εξοικειωθείτε με τη φύση και τα χαρακτηριστικά των εμπορευμάτων. Εάν μας επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή εμπορεύματα, θα συμψηφίσουμε την απαίτησή μας για αποζημίωση με την τιμή αγοράς που διεκδικείτε πίσω. Θα αξιολογούμε πάντα τη συγκεκριμένη περίπτωση για να προσδιορίσουμε την έκταση της ζημιάς, τη φθορά των εμπορευμάτων και να προσδιορίσουμε την αντίστοιχη μειωμένη αξία. Θα σας ενημερώσουμε για τα βήματα αυτά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει ή τηλεφωνικά.
5.6. Επιστροφή της τιμής αγοράς. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης, είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε στον πελάτη όλα τα χρήματα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής των αγαθών, στο ποσό που αντιστοιχεί στον φθηνότερο τύπο αποστολής που προσφέρουμε, στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε υποδείξει, το αργότερο εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς. Σημειώστε ότι δικαιούμαστε να επιστρέψουμε τα χρήματά σας μόνο όταν λάβουμε πίσω τα επιστρεφόμενα αγαθά από εσάς.
5.7. Παράπονα. Παρέχουμε εξωδικαστικό χειρισμό των παραπόνων των πελατών μέσω e-mail info@nedeto.gr.
5.8. Εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών πελατών που προκύπτουν από τη Σύμβαση Αγοράς, μπορείτε να απευθυνθείτε στο ADR POINT ΙΚΕ - ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ, που βρίσκεται στη διεύθυνση ΤΣΙΜΙΣΚΗ 7 & Ι. ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 54625 Ελλάδα (http://www.adrpoint.gr). Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών που βρίσκεται στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίλυση διαφορών μεταξύ του Πωλητή και του Πελάτη στο πλαίσιο της Σύμβασης Αγοράς.
5.9. Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή, που ιδρύθηκε το Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, Ελλάδα, διεύθυνση διαδικτύου: www.europe-consommateurs.eu είναι το σημείο επαφής σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Μαΐου 2013, για την επιγραμμική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ (κανονισμός για την επιγραμμική επίλυση καταναλωτικών διαφορών).
5.10. Ψευδείς ή ελλιπείς κριτικές. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε κριτικές πελατών που είναι αναληθείς, περιέχουν ακατάλληλη γλώσσα ή δεν σχετίζονται με τα προϊόντα που αγοράστηκαν.
5.11. Ζημία που προκαλείται από εσφαλμένες ή ελλιπείς πληροφορίες. Αποποιούμαστε κάθε ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από εσφαλμένες ή ελλιπείς πληροφορίες ή συμβουλές, ιδίως σε περιπτώσεις όπου η επίτευξη ενός συγκεκριμένου αποτελέσματος εξαρτάται από τις ενέργειες του παραλήπτη ή άλλων προσώπων ή από μη ελεγχόμενα γεγονότα ή την τύχη.
5.12. Διδάγματα σε σχέση με το ψηφιακό περιεχόμενο. Ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι, εάν πωλούμε ψηφιακό περιεχόμενο, δεν παρέχουμε ενημερώσεις για το ψηφιακό περιεχόμενο που αγοράσαμε.
6. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΧΡΉΣΤΗ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΉ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑΣ
6.1. Εγγραφή. Με βάση την εγγραφή του πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα με ένα email και έναν επιλεγμένο ασφαλή κωδικό πρόσβασης, ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση στο περιβάλλον εργασίας του. Ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι συμφωνεί με τους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις και ότι έχει διαβάσει την πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων.
6.2. Λειτουργίες λογαριασμού χρήστη. Από τη διεπαφή χρήστη ("Ο λογαριασμός μου"), ο Πελάτης μπορεί να παραγγείλει αγαθά, να παρακολουθεί το ιστορικό και τις λεπτομέρειες των παραγγελιών του, να παρακολουθεί έγκυρα εκπτωτικά κουπόνια, να καταχωρεί πιστωτικές σημειώσεις και να παρακολουθεί την κατάσταση των παραγγελιών, κ.λπ. ("Λογαριασμός χρήστη").
6.3. Υποχρέωση παροχής αληθινών και ορθών πληροφοριών. Κατά την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα και κατά την παραγγελία αγαθών, ο πελάτης υποχρεούται να παρέχει ορθές και αληθείς πληροφορίες. Ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώνει τις πληροφορίες που παρέχονται στον λογαριασμό χρήστη όποτε αυτές αλλάζουν. Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον πελάτη στο λογαριασμό χρήστη και κατά την παραγγελία αγαθών θεωρούνται ορθές από τον πωλητή.
6.4. Ασφάλεια λογαριασμού χρήστη. Ο πελάτης υποχρεούται να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό χρήστη που διασφαλίζεται με ένα όνομα χρήστη και έναν ισχυρό κωδικό πρόσβασης. Ο πελάτης οφείλει να διατηρεί την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που είναι απαραίτητες για την πρόσβαση στο λογαριασμό χρήστη του. Ο πελάτης δεν δικαιούται να επιτρέπει σε τρίτους να χρησιμοποιούν το λογαριασμό χρήστη.
6.5. Δυνατότητα ακύρωσης ενός λογαριασμού χρήστη όταν δεν χρησιμοποιείται. Μπορούμε να ακυρώσουμε έναν λογαριασμό χρήστη, ιδίως εάν ο πελάτης δεν χρησιμοποιεί τον λογαριασμό χρήστη για περισσότερο από 1 έτος ή εάν ο πελάτης παραβιάζει τις υποχρεώσεις του βάσει της σύμβασης αγοράς, όπως τροποποιείται από τους παρόντες ΓΟΠ.
6.6. Απαιτείται συντήρηση. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι ο Λογαριασμός χρήστη ενδέχεται να μην είναι συνεχώς διαθέσιμος, ιδίως όσον αφορά την απαραίτητη συντήρηση.
7. ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΚΑΙ ΣΎΝΑΨΗ ΤΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ ΑΓΟΡΆΣ
7.1. Δημιουργία παραγγελίας. Τοποθετώντας τα προϊόντα στο καλάθι αγορών, επιλέγοντας τον τρόπο μεταφοράς και πληρωμής για τα επιλεγμένα προϊόντα και συμπληρώνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας και χρέωσης, ο πελάτης δημιουργεί την παραγγελία του στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
7.2. Χαρακτηριστικά προϊόντος. Ο πελάτης υποχρεούται να εξοικειωθεί με τα χαρακτηριστικά, τον τύπο και τη συνιστώμενη χρήση των προϊόντων πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Με την υποβολή της παραγγελίας, ο πελάτης επιβεβαιώνει ότι έχει διαβάσει και κατανοήσει αυτές τις πληροφορίες.
7.3. Έλεγχος παραγγελίας. Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει και να αλλάξει τα δεδομένα που έχει καταχωρίσει στην παραγγελία.
7.4. Διαδικασία παραγγελίας. Για να παραγγείλει αγαθά, ο πελάτης συμπληρώνει τη φόρμα παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα (τοποθετεί τα αγαθά "στο καλάθι", επιλέγει τον τρόπο πληρωμής της τιμής αγοράς των αγαθών, παρέχει τη διεύθυνση παράδοσης και άλλα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας, επιλέγει τον επιθυμητό τρόπο παράδοσης των παραγγελθέντων αγαθών και λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το κόστος που συνδέεται με την παράδοση ή την επιλεγμένη συσκευασία των αγαθών). Πρόκειται για μια δεσμευτική παραγγελία αγαθών δεσμευτική για πληρωμή (εφεξής "παραγγελία"). Με την αποστολή της παραγγελίας, ο πελάτης επιβεβαιώνει ότι έχει συμφωνήσει με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις και ότι έχει διαβάσει την πολιτική μας για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.
7.5. Η ειλικρίνεια των στοιχείων που συμπληρώνονται στην παραγγελία. Τα στοιχεία που αναγράφονται στην παραγγελία θεωρούνται από τον Πωλητή ορθά. Εάν κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της παραγγελίας διαπιστωθεί ότι έχουν χρησιμοποιηθεί προφανώς ψευδή ή ελλιπή στοιχεία, μπορούμε να αρνηθούμε την παραγγελία, για την οποία θα ενημερωθείτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο πελάτης μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί από την παροχή σκόπιμα ψευδών ή ανακριβών πληροφοριών.
7.6. Πρόσθετη επιβεβαίωση παραγγελίας. Ο Πωλητής δικαιούται, ανάλογα με τη φύση της παραγγελίας (ποσότητα αγαθών, ποσό της τιμής αγοράς, εκτιμώμενα έξοδα αποστολής), να ζητήσει από τον Πελάτη πρόσθετη επιβεβαίωση παραγγελίας (για παράδειγμα, εγγράφως ή τηλεφωνικά) και δικαιούται επίσης να ζητήσει από τον Πελάτη να διευκρινίσει την ορθότητα της επιλογής μεγέθους των αγαθών.
7.7. Πότε συνάπτεται η σύμβαση αγοράς; Η σύναψη της σύμβασης αγοράς πραγματοποιείται τη στιγμή που πατάτε το κουμπί για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
7.8. Επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον πωλητή. Ο πελάτης που ολοκληρώνει την παραγγελία θα λάβει από εμάς αυτόματη επιβεβαίωση της παράδοσης της παραγγελίας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του.
7.9. Υποχρεώσεις του Πωλητή. Με τη σύναψη της σύμβασης αγοράς, αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να σας παραδώσουμε τα αγορασθέντα αγαθά και να σας επιτρέψουμε να αποκτήσετε την κυριότητα των αγαθών.
7.10. Υποχρεώσεις του αγοραστή. Με τη σύναψη της σύμβασης πώλησης αναλαμβάνετε την υποχρέωση να αποδεχθείτε τα αγαθά και να μας καταβάλλετε το τίμημα των αγαθών.
7.11. Αντίγραφο του ΓΟΣ και του εντύπου υπαναχώρησης. Ο πελάτης θα λάβει μαζί με τα προϊόντα ένα αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης αγοράς, δηλαδή την τρέχουσα έκδοση των παρόντων ΓΟΣ. Ο καταναλωτής πελάτης θα λάβει επίσης ένα έντυπο για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αγοράς εντός της νόμιμης προθεσμίας.
7.12. Μέσα απομακρυσμένης επικοινωνίας. Ο πελάτης συμφωνεί με τη χρήση απομακρυσμένων μέσων επικοινωνίας για τη σύναψη της σύμβασης αγοράς. Το κόστος που επωμίζεται ο πελάτης για τη χρήση των μέσων εξ αποστάσεως επικοινωνίας σε σχέση με τη σύναψη της σύμβασης αγοράς (κόστος σύνδεσης στο διαδίκτυο, κόστος τηλεφωνικής κλήσης) βαρύνει τον πελάτη, και το κόστος αυτό δεν θα διαφέρει από τη βασική τιμή.
8. ΤΙΜΉ ΤΩΝ ΑΓΑΘΏΝ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΉΣ
8.1. Τιμή. Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ (EUR) και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
8.2. Μέθοδος πληρωμής. Μπορείτε να μας πληρώσετε την τιμή των αγαθών και τυχόν έξοδα που σχετίζονται με την παράδοση των αγαθών σύμφωνα με τη σύμβαση αγοράς:
A. Paypal
Ο πελάτης επιλέγει τον τρόπο πληρωμής των προϊόντων κατά τη διαδικασία παραγγελίας.
8.3. Προκαταβολή στην τιμή των αγαθών. Ενδέχεται να απαιτήσουμε από τον πελάτη να καταβάλει προκαταβολή ή άλλη παρόμοια πληρωμή.
8.4. Έξοδα συσκευασίας και αποστολής. Μπορείτε επίσης να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ύψος του κόστους που σχετίζεται με τη συσκευασία και την παράδοση των εμπορευμάτων εξαρτάται κυρίως από τον επιλεγμένο μεταφορέα και τον τόπο στον οποίο θα παραδοθούν τα εμπορεύματα.
8.5. Τιμή για την παράδοση των αγαθών. Μαζί με την τιμή αγοράς, ο πελάτης υποχρεούται επίσης να μας καταβάλει τυχόν έξοδα που σχετίζονται με τη συσκευασία και την παράδοση των αγαθών και τυχόν προσαυξήσεις για τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής. Εκτός εάν αναφέρεται ρητά διαφορετικά, η τιμή αγοράς περιλαμβάνει επίσης τα έξοδα που σχετίζονται με την παράδοση των αγαθών. Πριν από τη δεσμευτική ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης θα ενημερωθεί για την τελική τιμή που περιλαμβάνει τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
8.6. Εκπτώσεις στην τιμή των αγαθών. Τυχόν εκπτώσεις στην τιμή των αγαθών που παρέχουμε στους πελάτες δεν μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους.
8.7. Μη ρεαλιστική τιμή των αγαθών. Εάν εμφανιστεί μη ρεαλιστική τιμή, π.χ. σε 0 ευρώ (με λόγια: μηδέν ευρώ), ή εμφανιστεί εξαιρετικά μη εμπορεύσιμη τιμή, όπου ως μη εμπορεύσιμη τιμή θεωρείται η τιμή που είναι χαμηλότερη από τη δική μας τιμή αγοράς, διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε αυτό το στοιχείο από την παραγγελία (να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση αγοράς εν όλω ή εν μέρει). Ο πελάτης θα ενημερωθεί για το γεγονός αυτό στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη.
8.8. Μορφή τιμολογίου. Συμφωνούμε ότι τα τιμολόγια θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη που καθορίζεται στην παραγγελία.
9. ΔΙΑΤΉΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΊΤΛΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑΣ
9.1. Πλήρης εξόφληση της τιμής αγοράς. Διατηρούμε την κυριότητα των εμπορευμάτων για τους πελάτες μας μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος αγοράς σύμφωνα με την αντίστοιχη σύμβαση αγοράς.
9.2. Κράτηση σε επαγγελματίες πελάτες. Για τους επιχειρηματικούς πελάτες, διατηρούμε την κυριότητα των εμπορευμάτων μέχρι να εξοφληθούν όλες οι οφειλές που σας οφείλονται. Ο πελάτης οφείλει να χειρίζεται τα εμπορεύματα που υπόκεινται στην παρακράτηση κυριότητας με τη δέουσα προσοχή και να τα ασφαλίζει επαρκώς, με δικά του έξοδα, για την αξία των καινούργιων εμπορευμάτων σε περίπτωση βλάβης.
10. ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΓΑΘΏΝ, ΤΙΣ ΖΗΜΊΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΉΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΠΩΛΗΤΉ ΚΑΙ ΤΥΧΌΝ ΖΗΜΊΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΉΘΗΚΑΝ ΚΑΤΆ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΤΩΝ ΑΓΑΘΏΝ
10.1. Αποστολή, προσωπική παραλαβή. Κατόπιν επιλογής του πελάτη, τα προϊόντα αποστέλλονται στον πελάτη μέσω του μεταφορέα που επιλέγει ο πελάτης κατά την παραγγελία από τις επιλογές που προσφέρουμε ή με προσωπική παραλαβή από τις επιλογές που προσφέρουμε.
10.2. Χρόνος παράδοσης. Εάν τα αγαθά δηλώνονται ότι υπάρχουν σε απόθεμα, τότε γενικά αποστέλλουμε τα αγαθά με χρόνο παράδοσης 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας, ενώ αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να παραδώσουμε τα αγαθά εντός τριάντα (30) ημερών το πολύ από τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης αγοράς. Ο πελάτης μπορεί να βρει τον χρόνο παράδοσης στην ενότητα "Αποστολή και πληρωμή". Ορισμένες φορές μπορεί να συμβεί να εξαντληθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη "σε απόθεμα". Σε περίπτωση που προκύψει η κατάσταση ότι τα αγαθά έχουν εξαντληθεί και δεν είμαστε σε θέση να παραδώσουμε τα αγαθά που παραγγείλατε εντός του καθορισμένου χρονικού διαστήματος, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συμφωνήσουμε ξεχωριστά την επόμενη ενέργεια. Παρά τον αναφερόμενο χρόνο παράδοσης, προσπαθούμε πάντα να προετοιμάζουμε και να παραδίδουμε την παραγγελία στον πελάτη το συντομότερο δυνατό.
10.3. Τρόπος μεταφοράς, προσωπική παραλαβή. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την αποστολή των προϊόντων σε οποιαδήποτε διεύθυνση μέσω του συμβεβλημένου μεταφορέα μας στην τιμή αποστολής που αναφέρεται κατά τη διαδικασία παραγγελίας.
10.4. Παραλαβή αγαθών. Όταν τα εμπορεύματα μεταφέρονται από εμάς στον πελάτη, τα εμπορεύματα παραδίδονται στον πελάτη στο σημείο παράδοσης (συνήθως η πρώτη πόρτα/πύλη/πύλη στο σημείο παράδοσης που έχει υποδείξει ο πελάτης). Κατά τη στιγμή της παραλαβής των αγαθών από τον πελάτη, ο κίνδυνος ζημίας και τυχαίας φθοράς των αγορασθέντων αγαθών μεταβαίνει στον πελάτη. Εάν ο πελάτης έχει παραλάβει τα εμπορεύματα από τον μεταφορέα, ο κίνδυνος τυχαίας βλάβης και τυχαίας φθοράς των αγορασθέντων εμπορευμάτων μεταβαίνει στον πελάτη τη στιγμή που του επιτρέπεται να διαθέσει τα εμπορεύματα, αλλά όχι πριν από τον αναφερόμενο χρόνο παράδοσης. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής των αγαθών από τον πελάτη, τα αγαθά θεωρούνται ότι έχουν παραδοθεί τη στιγμή της παραλαβής τους από τον πελάτη ή από άλλο πρόσωπο που έχει υποδείξει ο πελάτης.
10.5. Κόστος ειδικού τρόπου μεταφοράς. Σε περίπτωση που ο τρόπος μεταφοράς συμφωνηθεί κατόπιν ειδικού αιτήματος του πελάτη, ο πελάτης φέρει τον κίνδυνο και τυχόν πρόσθετα έξοδα που σχετίζονται με τον εν λόγω τρόπο μεταφοράς.
10.6. Επαναπαράδοση και σχετικό κόστος. Σε περίπτωση που, για λόγους που οφείλονται στον πελάτη, είναι απαραίτητο να παραδοθούν τα αγαθά επανειλημμένα ή με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που ορίζεται στην παραγγελία, ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει τα έξοδα που σχετίζονται με την επανειλημμένη παράδοση των αγαθών ή τα έξοδα που σχετίζονται με διαφορετικό τρόπο παράδοσης. Εάν ο αγοραστής δεν παραλάβει τα αγαθά που παραδόθηκαν κατά την παράδοση μία φορά, ο πωλητής δικαιούται να απαιτήσει αποζημίωση για τα έξοδα επαναλαμβανόμενης παράδοσης κατόπιν αιτήματος του αγοραστή.
10.7. Ζημία που μπορεί να υποστεί ο πωλητής από τη μη παραλαβή των εμπορευμάτων. Εάν ο καταναλωτής-πελάτης δεν παραλάβει τα αγαθά κατά την παράδοσή τους από τον μεταφορέα, τα αγαθά επιστραφούν στη συνέχεια στον πωλητή και ταυτόχρονα ο καταναλωτής-πελάτης δεν υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών από την ανεπιτυχή παράδοση των αγαθών, ο πωλητής δικαιούται να απαιτήσει από τον πελάτη τα έξοδα που χρέωσε ο μεταφορέας για την παράδοση των αγαθών πίσω στον πωλητή. Το κόστος αυτό συνιστά ζημία του πωλητή που προκλήθηκε από την παράβαση των νομικών υποχρεώσεων του πελάτη κατά την έννοια του άρθρου 2913 παράγραφος 1 του Αστικού Κώδικα. Ο πωλητής δικαιούται επίσης να χρεώσει τέλος αποθήκευσης ύψους 8 ευρώ (οκτώ ευρώ) και ο πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς.
10.8. Μη αποδοχή εμπορευμάτων σε σχέση με τον επιχειρηματία. Εάν ο πελάτης-καταναλωτής δεν παραλάβει τα αγαθά κατά την παράδοσή τους από τον μεταφορέα, τα αγαθά επιστραφούν στη συνέχεια στον πωλητή και ταυτόχρονα ο πελάτης-καταναλωτής δεν υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών από την ανεπιτυχή παράδοση των αγαθών, ο πωλητής δικαιούται να απαιτήσει από τον πελάτη τα έξοδα που χρεώθηκαν από τον μεταφορέα για την παράδοση των αγαθών πίσω στον πωλητή. Το κόστος αυτό συνιστά ζημία του πωλητή που προκλήθηκε από την παράβαση των νομικών υποχρεώσεων του πελάτη κατά την έννοια του άρθρου 2913 παράγραφος 1 του Αστικού Κώδικα. Ο πωλητής δικαιούται επίσης να χρεώσει τέλος αποθήκευσης ύψους 8 ευρώ (οκτώ ευρώ) και ο πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς.
10.9. Δυνατότητα συμψηφισμού απαιτήσεων. Δικαιούμαστε να συμψηφίσουμε μονομερώς την απαίτηση για την καταβολή των εξόδων αποθήκευσης των εμπορευμάτων και την απαίτηση για αποζημίωση λόγω παράβασης των νομικών υποχρεώσεων του πελάτη που απορρέουν από το παρόν μέρος των ΓΟΣ με την απαίτηση του πελάτη για επιστροφή του τιμήματος αγοράς σύμφωνα με το άρθρο 2913 του Αστικού Κώδικα.
10.10. Υποχρεώσεις του πελάτη κατά την παραλαβή των αγαθών. Ο πελάτης υποχρεούται να επιθεωρεί τα εμπορεύματα κατά την παραλαβή τους και να βεβαιώνεται για τα χαρακτηριστικά τους (ιδίως, αν ο πελάτης παρέλαβε το σωστό είδος εμπορευμάτων, αν τα εμπορεύματα έχουν τη συμφωνηθείσα ποιότητα, αν τα εμπορεύματα στη συσκευασία τους περιέχουν όλα όσα σύμφωνα με τις οδηγίες πρέπει να περιέχουν). Σε περίπτωση ορατής ζημίας του φορτίου από τον μεταφορέα, ο πελάτης υποχρεούται να μην παραλάβει καθόλου το εν λόγω φορτίο από τον μεταφορέα. Δεν ευθυνόμαστε για τυχόν ζημίες που προκαλούνται από τον μεταφορέα ή για καθυστερημένη παράδοση των εμπορευμάτων, ανεξάρτητα από τον λόγο της καθυστέρησης.
10.11. Δικαιώματα από ελαττώματα. Τα δικαιώματα των πελατών σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος από ελαττώματα διέπονται από τη Διαδικασία υποβολής παραπόνων και τις σχετικές διατάξεις της τσεχικής νομοθεσίας, ιδίως του Αστικού Κώδικα.
11. ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗ ΑΠΌ ΤΗ ΣΎΜΒΑΣΗ ΑΓΟΡΆΣ
11.1. Το δικαίωμα του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εντός 120 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση αγοράς διέπεται από το τμήμα 5 των παρόντων ΓΟΣ.
11.2. Δικαίωμα υπαναχώρησης έχουν μόνο οι καταναλωτές. Οι επιχειρηματίες πελάτες έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση αγοράς, όπως επιτρέπει η σχετική νομοθεσία. Ο επιχειρηματίας πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς χωρίς αιτιολογία εντός 120 ημερών από την παράδοση των αγαθών, το δικαίωμα αυτό ανήκει μόνο στον καταναλωτή. Εφόσον ο επιχειρηματίας-πελάτης μας επιστρέψει τα εμπορεύματα και δεν ασκήσει το δικαίωμα ελαττωμάτων σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, δικαιούμαστε να χρεώσουμε τα έξοδα αποθήκευσης των εμπορευμάτων σύμφωνα με τις ρήτρες 10.7 και 10.8 των παρόντων ΓΟΣ και θα καλέσουμε επίσης τον επιχειρηματία-πελάτη να παραλάβει τα εμπορεύματα.
11.3. Διαδικασία όταν τα αποθέματα έχουν εξαντληθεί. Έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση αγοράς λόγω εξάντλησης των αποθεμάτων ή λόγω μη διαθεσιμότητας των παραγγελθέντων προϊόντων. Επιπλέον, μπορούμε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση αγοράς ιδίως εάν ο πελάτης δεν έχει καταβάλει το τίμημα αγοράς κανονικά και εγκαίρως ή αρνείται να παραλάβει τα αγαθά.
11.4. Ανεξόφλητο τίμημα αγοράς. Εάν ο πελάτης δεν έχει καταβάλει το τίμημα αγοράς κανονικά και εγκαίρως, μπορούμε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση αγοράς.
11.5. Ένα δώρο. Εάν παρέχεται στον πελάτη δώρο μαζί με τα αγαθά, η σύμβαση δώρου μεταξύ εμάς και του πελάτη συνάπτεται με τον όρο ότι εάν ο πελάτης ή εμείς υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση αγοράς, η σύμβαση δώρου σχετικά με το εν λόγω δώρο παύει να ισχύει και ο πελάτης υποχρεούται να μας επιστρέψει το δώρο μαζί με τα αγαθά.
12. ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΑΠΌ ΠΛΗΜΜΕΛΉ ΕΚΤΈΛΕΣΗ
12.1. Παραπομπή στον Αστικό Κώδικα. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών όσον αφορά τα δικαιώματα που απορρέουν από πλημμελή εκτέλεση διέπονται από τις σχετικές γενικά δεσμευτικές νομικές διατάξεις (ιδίως τα άρθρα 1914 έως 1925, 2099 έως 2117 και 2161 έως 2174 του Αστικού Κώδικα).
12.2. Παραπομπή στη διαδικασία παραπόνων. Περαιτέρω δικαιώματα και υποχρεώσεις των μερών σχετικά με την ευθύνη μας για ελαττώματα των αγαθών ρυθμίζονται στη Διαδικασία παραπόνων.
13. ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ
13.1. Πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Οι κανόνες για τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων και οι κανόνες για την αποστολή εμπορικών επικοινωνιών ρυθμίζονται στην πολιτική μας για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
13.2. Εμπορικά μηνύματα. Στέλνουμε εμπορικά μηνύματα σε πελάτες που προσφέρουν συναφή αγαθά ή υπηρεσίες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πελάτη (εμπορικά μηνύματα πελατών). Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτελεί προσωπικό δεδομένο και υφίσταται επεξεργασία σύμφωνα με τον κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) με σκοπό την αποστολή εμπορικών μηνυμάτων με βάση το έννομο συμφέρον μας για την προώθηση παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών μας. Ο πελάτης μπορεί να διαγραφεί από τη λήψη εμπορικών ανακοινώσεων ανά πάσα στιγμή.
13.3. Cookies. Χρησιμοποιούμε τα λεγόμενα cookies που μπορούν να αποθηκευτούν στην τελική συσκευή (είτε κατόπιν συγκατάθεσης είτε για την προστασία των έννομων συμφερόντων μας). Ο πελάτης μπορεί να ρυθμίσει τις προτιμήσεις του απευθείας στον ιστότοπό μας, όπου μπορεί να βρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των cookies.
14. ΥΨΗΛΌΤΕΡΗ ΙΣΧΎΣ
14.1. Τι είναι μια ανώτερη δύναμη. Για τους σκοπούς των παρόντων ΓΟΣ, ως ανωτέρα βία νοείται κάθε γεγονός ανεξάρτητο από τη βούληση του Πωλητή, το οποίο εμποδίζει τον Πωλητή να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του και το οποίο δεν μπορούσε να προβλεφθεί ή να αποτραπούν ή να ξεπεραστούν οι συνέπειές του. Η ανωτέρα βία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, φυσικές καταστροφές, πυρκαγιά, έκρηξη, πλημμύρα, σεισμό, τρομοκρατική επίθεση, πόλεμο, απεργία ή άλλα γεγονότα (συμπεριλαμβανομένων καταστάσεων που προκαλούνται από την εξάπλωση της ασθένειας COVID-19) που βρίσκονται εκτός του ελέγχου των μερών.
14.2. Αποκλεισμός της ευθύνης του πωλητή. Κατά τη διάρκεια της περιόδου ανωτέρας βίας, ο Πωλητής δεν ευθύνεται για τη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεών του βάσει της Σύμβασης Αγοράς και, κατά συνέπεια, των παρόντων ΓΟΣ.
15. ΤΕΛΙΚΈΣ ΔΙΑΤΆΞΕΙΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΟΥ ΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΈΟΥ ΔΙΚΑΊΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΊΑΣ
15.1. Ποιος νόμος διέπει τη νομική μας σχέση; Η μεταξύ μας νομική σχέση διέπεται από το δίκαιο της Τσεχικής Δημοκρατίας, ιδίως από τον Αστικό Κώδικα. Αυτό ισχύει επίσης εάν υπάρχει διεθνές στοιχείο. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι ο καταναλωτής δεν μπορεί να στερηθεί την προστασία που παρέχουν οι διατάξεις του δικαίου της χώρας της συνήθους διαμονής του με την επιλογή αυτή.
15.2. Δέσμευση για σεβασμό των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Σε περίπτωση ακούσιας σύγκρουσης μεταξύ των διατάξεων των παρόντων ΓΟΣ και των νομοθετικών διατάξεων για την προστασία των καταναλωτών, οι διατάξεις αυτές υπερισχύουν και ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να τις τηρεί ως έχουν.
15.3. Άκυρες ή μη αποτελεσματικές διατάξεις των ΓΟΣ. Εάν οποιαδήποτε διάταξη των ΓΟΠ είναι ή καθίσταται άκυρη ή αναποτελεσματική, η άκυρη διάταξη αντικαθίσταται από διάταξη της οποίας το νόημα είναι όσο το δυνατόν πλησιέστερο προς το νόημα της άκυρης διάταξης. Η ακυρότητα ή αναποτελεσματικότητα μιας διάταξης δεν επηρεάζει την εγκυρότητα των άλλων διατάξεων.
15.4. Εξαίρεση της Σύμβασης της Βιέννης. Τα μέρη συμφωνούν να αποκλείσουν ρητά την εφαρμογή της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πώλησης Αγαθών (Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πώλησης Αγαθών ή Σύμβαση της Βιέννης), σύμφωνα με το άρθρο 6 της εν λόγω Σύμβασης.
15.5. Διαφορές και δικαιοδοσία. Τα μέρη συμφωνούν περαιτέρω ότι τα δικαστήρια της Τσεχικής Δημοκρατίας για την περιφέρεια της Πράγας θα έχουν πάντα τοπική και αντικειμενική δικαιοδοσία για την επίλυση τυχόν διαφορών που προκύπτουν από τη συμφωνία αγοράς, εφόσον υπάρχει διεθνές στοιχείο. Αυτό ισχύει με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων των καταναλωτών βάσει της ειδικής νομοθεσίας. Η συμβατική γλώσσα είναι τα γαλλικά.
15.6. Αρχειοθέτηση της σύμβασης αγοράς. Η σύμβαση αγοράς, όπως τροποποιείται από τους ΓΟΣ, αρχειοθετείται από εμάς σε ηλεκτρονική μορφή και δεν είναι προσβάσιμη σε τρίτους.
15.7. Έντυπο απόσυρσης. Το έντυπο υπαναχώρησης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των παρόντων ΓΟΠ.
15.8. Εάν διαπραγματευτούμε διαφορετικούς όρους της σύμβασης αγοράς. Οι διατάξεις των ΓΟΣ αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης αγοράς. Οι διατάξεις που αποκλίνουν από τους ΓΟΣ μπορούν να συμφωνηθούν στη σύμβαση αγοράς. Οι αποκλίνουσες διατάξεις της σύμβασης αγοράς υπερισχύουν των διατάξεων των ΓΟΣ.
15.9. Αναγκαιότητα αποδοχής των ΓΟΣ για τη σύναψη της σύμβασης αγοράς. Η αποδοχή των παρόντων ΓΟΣ είναι προαιρετική, αλλά είναι απαραίτητη για τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη ή παραγγελίας από τον πελάτη.
15.10. Εγκυρότητα του GTC. Οι παρόντες ΓΟΣ ισχύουν από 1.6. 2024 και ακυρώνουν την ισχύ των προηγούμενων όρων και προϋποθέσεων.
15.11. Tel: +420 727 903 604
την επιστροφή των αγαθών
συνιστά ένα κατάστημα
εσώρουχα σε εξαιρετικές τιμές